Smart Technology Group

Reklama

Branża reklamowa w kreatywny sposób podeszła do zalet RFID, skutecznie wykorzystując je w kreowaniu pozytywnego wizerunku swoich klientów oraz w działaniach lojalnościowych i prosprzedażowych. Poprzez prosty zabieg dodania tagów do wydawanych kart stałego klienta, personalizacja relacji na linii konsument-marka weszła na niespotykany dotąd poziom. Oto bowiem możliwe staje się rozpoznanie klienta już po wejściu do sklepu (dzięki tagowi umieszczonemu w karcie stałego klienta), a następnie wyświetlenie dla niego dedykowanej reklamy na ekranach umieszczonych w przestrzeni sklepu.

Podobne rozwiązanie, tj. prezentacja perswazyjnych komunikatów powiązanych z preferencjami klienta, możliwe jest przy wyborze konkretnego przedmiotu z półki. Przykładowo, przy przymierzaniu konkretnej pary butów, na ekranach wyświetli się film zachęcający do kupna właśnie tej marki. Nie ma przeszkód, by w ten sam sposób oddziaływać na konsumenta w przymierzalni lub przy kasie.




access-icon

kontrola dostępu

parking-icon

systemy parkingowe

logistics-icon

logistyka

shopping-icon

handel

factory-icon

produkcja

todo-icon

inwentaryzacja

palm-icon

turystyka

sport-icon

sport

plane-icon

lotniska

diamond-icon

przemysł wydobywczy

road-icon

autostrady

conference-icon

konferencje

tank-icon

bazy wojskowe

talon-icon

reklama

aid-icon

służba zdrowia

top