Smart Technology Group

Co pokażemy na Intertraffic 2018?

Intertraffic, czyli najważniejsze parkingowe targi są tuż-tuż. Jeśli chcecie zobaczyć najnowsze trendy zarządzania kontrolą wjazdu i wyjazdu na parkingi, powinniście koniecznie odwiedzić nasze stoisko (07.307). Zaprezentujemy wszystkie możliwości naszego flagowego czytnika RFID UHF, Master 01. To najczęściej nagradzany produkt RFID w środkowej i wschodniej Polsce.

WIĘCEJ

Handlowe rewolucje wymagają odważnych rozwiązań

Zakaz niedzielnego handlu w Polsce coraz bliżej – a wraz z nim znaczących spadków obrotów wielu sklepów. Mogą ucierpieć zwłaszcza salony w centrach handlowych. Jest jednak sposób, by zapobiec stratom. To technologia RFID, internet rzeczy oraz inteligentne przymierzalnie.

WIĘCEJ

2017: najlepsze wyniki w historii Smart Technology Group

Polski technologiczny startup zamknął rok 2017 ze 100% wzrostem sprzedaży rok do roku. Tym samym zrealizowano 130% założonego planu sprzedażowego na 2017. Firma odniosła również imponującą serię trzech zwycięstw w prestiżowych międzynarodowych konkursach. W minionym roku o Smart Technology Group było głośno za granicą. Okazją do zaprezentowania SMART RFID, tj. flagowej marki firmy umożliwiającej po […]

WIĘCEJ

Współpracuj ze Smart Technology Group

Oferta handlowa poszerzona o zaawansowane produkty RFID i innych technologii bezprzewodowych. Grono klientów zwiększone o nowych odbiorców. Wzrost dochodów ze sprzedaży. Takie efekty przyniesie biznesowa współpraca ze Smart Technology Group.

WIĘCEJ

Na wakacje ze SMART RFID

Letnie miesiące to wzmożony ruch w hotelach i większa liczba plenerowych festiwali. To także okres szczególnej konkurencji między podmiotami z branży turystycznej. Produkty marki SMART RFID mogą pomóc w osiągnięciu w niej wyższych zysków.

WIĘCEJ

Retail: jak z powodzeniem wdrożyć RFID?

Rosnąca na całym świecie liczba adaptacji technologii radiowej identyfikacji (RFID) w handlu to nie tylko dowód, że rzeczywiście przynosi ona wymierne korzyści. To również imponujący zbiór przykładów udanych wdrożeń i godnych naśladowania rozwiązań. RFID została już powszechnie zaakceptowana. Nieco inaczej jest w Polsce, gdzie branża handlowa wciąż wykazuje ostrożność wobec tej technologii.

WIĘCEJ
top